The Midsummer in Finland 2011
HYVÄÄ JUHANNUSTA 2011
Have a nice midsummer 2011 and Greetings from Finland.
#
Maisemani Juhannuksena 2011.
Biisoni puski 12-vuotiaan sairaalaan Yellowstonessa
-
Biisonit ovat ihmisille vaarallisimpia eläimiä Yellowstonen
kansallispuistossa.
5 tuntia sitten

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti