A Happy New Year 2010
I wish you All a Happy New Year 2010...at least 10 times better than last year.
#
Toivotan Teille kaikille ainakin 10 kertaa parempaa uutta vuotta 2010; kuin viime vuosi oli ja niille, jotka minut tuntevat 10,5 kertaa parempaa ja onnellisempaa Uuttaa Vuotta 2010
Biisoni puski 12-vuotiaan sairaalaan Yellowstonessa
-
Biisonit ovat ihmisille vaarallisimpia eläimiä Yellowstonen
kansallispuistossa.
4 tuntia sitten
