Easter 2009
#
.....ja sitten Vappu, Kesä ja Juhannus.....
Biisoni puski 12-vuotiaan sairaalaan Yellowstonessa
-
Biisonit ovat ihmisille vaarallisimpia eläimiä Yellowstonen
kansallispuistossa.
5 tuntia sitten

1 kommentti:
Hei! Hyvaa Paasiaista! Meillakin alkoi eilen juutalainen paasiainen ja kestaa nyt viikon ja syodaan happamatonta leipaa.
Blogini muuten viettaa tanaan 1v paivaa - uskomatonta!
Lähetä kommentti